Behandeling Irma

Hoe ziet jou behandeling er uit
Plaats reactie
Irma
Berichten: 18
Lid geworden op: 11-07-2012 09:26

Behandeling Irma

Bericht door Irma » 08-08-2012 08:58

Hallo allemaal,

Hier wil ik de komende tijd mijn behandeling gaan bijhouden, ook omdat ik dat denk ik voor mezelf ook wel prettig vind om zo een soort dagboek te hebben.

Afgelopen weekend terug gekomen van een heerlijke vakantie met mijn gezin en maandag moest ik voor het eerst naar mijn gaoch bij psyq in den haag ... mijn man die nog vakantie heeft is met me mee gegaan dit vond ik erg prettig omdat ik alle voorgaande uitzoek afspraken alleen heb gedaan en omdat hij zoveel werkt zal dit een van de weinige keren zijn dat hij met me mee kan / kon.

vind het een fijn idee dat als ik de volgende keer thuis kom met mijn verhaal dat hij weet over wie ik praat... en op een of andere manier vond ik het ook prettig dat hij nu van een prof hoorde dat ik daadwerkelijk adhd heb.

Maar goed ben dus geweest en heb eindelijk zoiets van he er gaat iets gebeuren. ik had voor mijn vakantie al een lijst met afspraken mee gekregen en dat duurde allemaal zo lang, ik hoopte al medicijnen te krijgen omdat ik denk rust in mijn hoofd wat zou dat lekker zijn ... kan ik pas 22 aug bij de arts terecht en krijg ik afgelopen maandag te horen dat ik dan waarschijnlijk ook nog geen medicijnen krijg omdat ze eerst willen kijken naar mijn stemming stoornis ... ik heb nog al snel wisselende stemmingen en ze willen eerst kijken waar dat vandaan komt want de medicijnen kunnen ook versterkend werken en zou mijn stemmings wisselingen dus ook kunnen versterken .... dus ja best wel teleurstellend vond ik dat ... ook begin ik begin oktober met mijn eerste groepsessie de introductie groep noemen ze dat geloof ik ...

Nou ja heb mezelf voorgenomen er maar blanco in te gaan en te zien wat er komt, maar ik weet ook dat ik motivatie nodig heb om niet op te geven als het even tegen zit want wil het helemaal doorlopen zodat ik mezelf ook nooit kwalijk kan nemen dat ik er niets aan gedaan zou hebben...

Ik hoop dan ook dat ik de juiste medicijnen vind die werken en ook echt aan zullen slaan en dat ik veel heb aan het begeleidingstraject waar ik nu in stap.

Ik wil het hier dus allemaal bij gaan houden ..

Ik zou het leuk vinden als jullie het ook willen delen om zo misschien toch ook weer dingen van elkaar te leren en herkenning te vinden maar voorla om elkaar te steunen als er even weinig motivatie of doorzetting vermogen is om de ander op te peppen om toch te gaan.
Inzicht geeft uitzicht !!

Plaats reactie